Sonntag, 13. März 2011

მოხარშული კარტოფული

ჰმ
_ ზაზუნა ჩემო ზაზუნაა.
_ მასე არა, სახელებით არა, წინადადებები თქვი.
_ შენ ჩემი მზე ხარ ამომავალი.
ვან ტუ სრი fო.
 _ კიდე
 _ ფაიფ სიქს სევენ ეიგჰტ
_ ჰა?
_ ეიგჰტ
_ კიდე
_ნაინ ტენ
_ მასე არა, ახლა სხვა
_ ფან ჯუ ფრი ფო, არა ,ფან ჯუ ფრი, ფან ჯუ ფრი
_  შენ ნეტა რეებს შვები მანდ,
ე შენი პროფილი დაგანახა ახლა
 ე ახლა ფოტოაპარატი მჭირდება, მარა რა ადგება ახლა
 რამდენი ხანი მეძინა?
მესიჯს ვნახავ რამდენი ხანი მეძინა
 წამიშლია ის მესიჯი
კაი რაღაცა გაგახსენო?
ამდენი ხანი რას შვები
_ მიდი თქვი
ოღონ ნელა.
_ გახსოვს ზაზუნუშკასთან იგი რო ვნახეთ
კაი რა ამდენი ხანი მაგას კრებ?
_ჰო
მოიცა გაჩერდი
ჰე მიდი
 _ რა ერქვა იმ კაცს?
_ მოიცა გაჩე
_ დედა არ მეთქვა
_ჰე მიდი
 _ რო იძახოდა მთელი დღე ვალნავაცა პეტკეჩე
 _ ააააააააააააა _ მე.
_ გითხრა როგორ გავიხსენე?
_ჰე მოიცა
_ვალნავაცა პეტკეჩე
_ ვა ზაზუნიკო
_ გამარჯობა
 _გითხრა ზაზუნამ რა ხდებოდა?


მოკლედ ძაან ჩქარა ლაპარაკობენ , ვერ ვასწრებ ჩაწერას, ეეჰ. ფინანსური მაქინაციები არა ისა.

ეეეეჰ ძაან ცუდ ამბავზე ლაპარაკობენ.
 არც მინდა გახსენება.

მირჩევნია გააგრძელოს ნათიამ
_ შენ რას წერ ამდენს?
_შეცდომებს
შეცდომებიან იმას ტექსტს ხანჯლად გაგიტარებიაა

მიდი ნათი თქვი ცუდად ვარ აგრძელებს ეს ზაზუნიკო და ახლა მე მომმართავს. ვაიმე დედა. ნათიას არ უნდა მოვასწრებინო ფიქრი
უი უკვე მოასწრო მგონი , ჰე ჩქარა.
_მიდი
_არ გეტყვიო და უზდელი სიტყვა მითხრა.,
_ ჰე
_ არა
_ ჰა ჰა ჰა
_ მიდი
_ თავს აქნევს
_მიდი
_ ჰ
_ თქვი
_მიდი
_ ე თქვი თორე დაგირეკავ
გავუგზავნი ახლა მესიჯს
ფუ შენი მპასუხობს
_ გოგო ჩემი ტელეფონი მანდაა
ეეე მაგთიფიქსზე დარეკა
მე მესიჯი გავუგზავნე კიდე თქვი, თორე ახლოს მოვალ-მეთქი და მერე კიდე - გცემ -მეთქი.
Hey, you look concerned. What's on your mind?
 და კიდე რაღაცები გავუგზავნე.
გააჭირა რა საქმე
ეეჰ დამეკარგა ყველაფერი.


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen